fredag 8. mai 2009

UDETONERT!


Eg er hoppande riv ruskande hals over hodet.. GLAD! Eg føler meg som ei udetonert champagneflaske klar til eksplosjon. Ikkje på den kjedelige korrekte vri av korken måten, der du berre høyrer et lite puff før ein skjenker korrekt i glaset uten søl. Nei, eg vil at korken skal fyke i taket med eit smell, eg vil at champagnen skal flomme så ein må skynde seg fram med glaset for å rekke å fange seg ein dråpe. 

Dette er meg på ein fredag. Nesten litt sliten av å være glad no. Og eg kan ikkje sei kvifor eg er så glad. Ikkje enda. Men det kjem. Eg skal dele det generøst med alle og einkvar! Vær trygg. Champagnen skal flomme rikeleg. 

Eg har ei viss kjensle av at det kjem til å være litt "før og etter". At livet kjem til å få nytt innhald, og det er eg som skal bestemme omfanget av det. Det kjem garantert til å bli mykje inspirasjon for mange mange blogginnlegg. Bomba blir detonert til veka. Det meiner eg bestemt. 

Så lenge: Skål for sola, våren og livet! Her blir det Smurfefest med nachos og eplejuice. Og ein liten øl til mor. God helg! 

10 kommentarer:

Siw sa...

Det høres herrrlig ut - fortell mer om å være sånn glad, for det virker kjent .. hmm, nei, jeg klarer ikke huske det ... Vel unnt! Klem

Neglecta sa...

Så spennende! Og ikke minst forrykende godt å ha det sånn. *følger spent med til uka*

anne sa...

Jeg vet, jeg vet! Men skal ikke røpe noe... Ser for meg din kreative sjel i fri utfoldelse, det blir både fint, godt og til glede for mange, kjenner jeg deg rett. Måtte det gi deg hauger og lass av inspirasjon og rekreasjon. Gratulerer og slitan med helsa! Klem og klem fra meg

tia sa...

Kjempegøy!! Gleder meg til det smeller fra loft til kjeller :-) Dette kjem til å bli ei stoor kjelde til inspirajson.
Er enig med Anne, vi andre kan også glede oss. Og du kjem til å blomstre, hi hi.
Klem fra Tia.


Ps; må være vanskelig å ikkje blogge om dette no!

fru Storlien sa...

Jeg merker at jeg blir litt rastløs og nysgjerrig her! Og jeg gleder meg til det smeller og du forteller!

Kathrine sa...

Å, jeg vil så gjerne vite.... fortell!!! Vær så snill...

Vigdis sa...

Så spennende! fortell fortell...

Mykstart sa...

ååå---alle sammen, kan ikke fortelle før alt er i orden. Men kanskje til uka går det i boks. Og da!!!

Jorunn Solli sa...

Skal du ha tvillinger kanskje?

Mykstart sa...

Jorunn: Er du riv ruskande hakka gal?
Det ville jeg sett på som en tragedie i nåværende situasjon! Jeg skal IKKE ha flere barn. Slik er det med den saken.