mandag 25. mai 2009

HUDANALYSE

Storesmurfen sitter tett ved meg, og plutselig er han enda tettere. Han nistirrer på neseområdet mitt. Det er nesten ubehagelig.


- Mamma, det ser ut som om noen har stukket nåler inn i huden din, du har masse små hull og sorte dutter der! 
- Hva er det du sier lille venn! Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Hva i all verden kan det være for noe??
- Vet ikke. Det er vel sånn SUPERMAMMAHUD er skapt bare?

Finnes det flere med supermammahud her ute kanskje?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Supermammahud her òg :-).

Neglecta sa...

Bonus-vampyren min satt en gang i senga og strøk meg over armen. Så kikket han på meg og sa: "Noen damer er mer hårete enn andre."

Den første (ekle) tanken var at jeg aldri har bedt om noen bonus-vampyr, den neste (ekle) tanken var at eks'en til Mannen sikkert er både hårløs og lekker (selv om jeg vet hun ikke er så lekker som meg, *fnis*), før jeg til slutt tenkte: Jaja, det er godt de lærer litt om kvinnfolk før de blir store. =o)

Det er om å gjøre å ta det negative med det positive når man har med barn å gjøre, og supermammahud må jo være fantastisk!

Mykstart sa...

Magfly: Det er bra.. vi er nok mange og vi er sterke. Ikke sant?

Neglacta: Jeg har fått en tilsvarende kommentar, men med motsatt fortegn.. da LIlesmurfen satt og masserte ryggen min: "Mamma, "Trine" har dritmye hår på kroppen!"l Jeg har knist henrykt over den kommentaren mange ganger. Og når man vet at man er lekrere enn eksen til sin nye mann.. ja da er det vel greitt å ha noen fjoner på armene?

fru Storlien sa...

Jeg trodde i min uskyldige barndom at dette var appelsinhud, siden overfalten er ganske lik bortsett fra fargen da.
Takk til våken mor som oppklarte at læreren ikke hadde appelsinhud på nesa.