mandag 18. mai 2009

BESØK

Smurfekompaniet har Bestemor og Bestefar på besøk denne uken. Det har resultert i:

- Nytt tak til Villaen er innkjøpt. ( Ligger nå inni hytta, ikke oppå.)
- Jeg har blitt kvinne med egen hekksaks, sag og stige som kan knekkes to ganger.
- Smurfene har fått skateboard med fullt sikkerhetsutstyr og er ovemåtelig storfornøyde.

Bestemor har gått løs i hagen en dag, og har klart å luke frem noen hageheller som jeg ikke har sett før. Jeg har som sagt kjøpt nytt tak. Nå mangler bare leggingen.

Har du sjekka kjelleren, spør Bestefaren. Nei.. det har jeg visst ikke.. Loftet da? ..uff nei ikke det heller. Jeg trodde ikke jeg skulle få den, så derfor..

Bestemora er også i sving med å hekle tilbehør til Syboka. Og hun tar seg av all håndvask som denne mammaen her har spart opp gjennom uker.

Skal prøve å få tatt noen hagebilder og dele med dere i morgen. 

1 kommentarer:

fru Storlien sa...

Dette må være en drømmebestemor. Både hekling og håndvask...Jeg vil også ha en sånn!