torsdag 3. oktober 2013

SANKETID


Denne tiden av året, etter at kulden har begynt å sette inn men før snøen kommer, er perfekt til å sanke kongler i skogen. Ta deg en skikkelig høsttur i skauen eller marka til helga, ta med deg matpakke, noe godt på termosen og en pose til kongler! Finner du noen kastanjer, bøkehamser eller andre hamser på din vei.. ja så ta de også med deg. I boka vår God Jul finner du flere tips på hva du kan bruke kongler, hamser og kastanjer til. 

God sanking da!

I samarbeid med Heidi Bjørnsdotter Thorvik.

4 kommentarer:

Anne sa...

Ååå! Boka er SÅ fin! Og det er det to små/halvstore frøkner her som også synes: -Mamma, i år må vi lage MASSE julepynt. De konglene der er utpekt som noen av favorittene, søte og morsomme!

an-magritt sa...

Konglene, jeg elsker dem!
Og "God Jul" -boka til deg og May, jeg bare ELSKER den!! Hvordan visste dere at dette var bare så midt i blinken for meg? Jeg har ikke sett i en finere jule-ide-bok noen gang.
Akkurat etter min smak og helt min stil. Jeg gleder meg så utrolig masse til å lage flere av tingene dere viser i boka.

Igjen, TAKK for boka som kom i posten i dag. Jeg ble sååå glad for den!

Klemmeklem fra an-magritt

Mykstart sa...

Så kjekt Anne! Håper det blir masse julepynt på dokker!

An-Magrit: Så utrolig hyggelig at du liker den! Blir så lykkelig hver gang den treffer blink hos noen. Vi visste jo ikke.. men tenkte at du kanksje kunne like den. Siden vi liker det du lager godt.

Gustav og Berta eli.ostgard@ebnett.no sa...

Nei og nei så morsomt!
Bøkene dine har jeg brukt mye.
Håper du tar en titt på vår sm kommer ut til våren, samme forlag som deg. Eli