mandag 13. oktober 2008

SMAKEBIT



Signe Marie heter hun. Vakkert og poetisk. Hun er lillesøsteren til en jente i barnehagen. Hun har en skikkelig strikkebestemor som har laget mye fra Myk Start. Her er "Bestemorteppe" , "Lillestakken" og  jakken fra "Tante Tias to delte dress" Alt er strikket i tynn alpakka.

Den gule jakken på det øverste bildet er "Mykeste Myke jakke 2" strikket i Babysilk fra DSA. Førøverig en helt fantastisk gulfarge, dempet dus. Babyen blir ikke  påskekylling i denne fargen. Ermene er strikket i rettstrikk/riller, en fin variant om man vil ha noe enklere.

Nå gleder jeg meg til å møte folk som skal på strikkekurs på torsdag. Det er meldt på 10 stykker, vi har 2 plasser ledig foreløpig. Spennende blir det.

6 kommentarer:

sjeroks sa...

nydelige bilder, nydelige klær å nydelig liten jente:D

Kort og Søm sa...

Veldig fint! :o)

Katarina sa...

Hei May

Takk for din hilsen på bloggen min. Boka di er jo så herlig,så selvfølgelig må den jo nevnes. Jeg er vel en sær person når det gjelder bøker og jeg kan vel ikke si jeg er så stor fan av norske hobbybøker.Dette er vel pga fargebruken de bruker på sine ting,layouten og generellt "enkle" ideer. Jeg synes din bok skiller seg veldig ut og den er morsom og ikke minst inspirerende. Gleder meg til din neste bok kommer jeg. Go for it! Stor klem fra Katarina i København

BeBe`s blogg sa...

Må bare si meg enig med de andre; nydelig barn og nydelig strikk + at jeg likte vogna ho ligger i. Hvis jeg ikke tar feil, så er det ei vogn av litt eldre årgang, stor og solid!:o)

mali-mo sa...

Nydelige bilder av supersjønn jente i flotte klær;)

Unknown sa...

Sikke en skøn blog du har!! Er vild med disse billeder... Dejligt strik!!!